Κοινωνικά Δίκτυα


Εταιρείες Τεχνοβλαστοί (spin-off) - Κατοχύρωση Πνευματικών Δικαιωμάτων

Κατοχύρωση Πνευματικών Δικαιωμάτων

Το γραφείο μας σε συνεργασία με τον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας προσφέρει κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων σε νέες τεχνολογίες. Ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας είναι ο αποκλειστικά αρμόδιος φορέας στην Ελλάδα για την κατοχύρωση ευρεσιτεχνιών και βιομηχανικών σχεδίων. Επίσης, παρέχει τεχνολογική πληροφόρηση από διπλώματα ευρεσιτεχνίας μέσα από διεθνείς βάσεις δεδομένων.

Επίσης ο ΟΒΙ, έχει δημιουργήσει περιφερειακές ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες ΔΕ (Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης) με στόχο τη διάχυση της τεχνολογικής πληροφόρησης και στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο.

Επιχείρηση

Target group: Παραγωγικές επιχειρήσεις αλλά και επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, αποτελούν δυνητικοί πελάτες προϊόντων αποτελέσματος έρευνας. Είτε πρόκειται για καινοτόμα προϊόντα είτε για υπηρεσίες, οι επιχειρήσεις προσφέρουν σταθερότητα, διάρκεια χρόνου και οι προϋπολογισμοί τους είναι μεγαλύτεροι σε σχέση με μεμονωμένους καταναλωτές, που μπορεί αν αποτελέσουν target group.

Business plan - Επιχειρηματικό Σχέδιο: Με βάση το Μέτρο 4.1, ΠΡΑΞΕ Β΄, στο 2ο κύκλο του 2005-2008 της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας, το επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή της έρευνας για το συγκεκριμένο ερευνητικό αποτέλεσμα .Συνοπτικά το επιχειρηματικό σχέδιο θα πρέπει να αναφέρεται το προς εμπορική εκμετάλλευση προϊόν , ο τρόπος χρηματοδότησής της έρευνας, ο στόχος και το αποτέλεσμα της έρευνας αλλά και σε ποιο σημείο βρίσκεται η έρευνα σε ελληνικό και διεθνές εμπόριο.

Ένα επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί το βασικό εργαλείο στον σχεδιασμό μιας καινούριας εταιρείας. Το επιχειρηματικό πλάνο:

  • Είναι η αποτίμηση - αποτύπωση της επιχειρηματικής ιδέας.
  • Είναι το μέσον αναγνώρισης της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς αλλά και των οικονομικών κινήσεων της επιχείρησης σε σχέση με την αγορά.
  • Έχει ως βασικό χαρακτηριστικό του, τον εντοπισμός των ανταγωνιστών και τον τρόπος αντιμετώπισής τους στοχεύοντας σε μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
  • Αναγνωρίζει τις δυνατότητες και τις αδυναμίες μιας επιχείρησης, όπως και τις πιθανότητες αποτυχίας ή επιτυχίας.

Marketing Plan: Ένα επιχειρηματικό σχέδιο περιλαμβάνει και την ανάπτυξη σχεδίου marketing. Ένα σχέδιο marketing χαράσσει συγκεκριμένες κατευθυντήριες γραμμές δράσης που κάθε επιχείρηση σκοπεύει να πραγματοποιήσει στην προσπάθειά της να γνωστοποιήσει τα προϊόντα της ή τις υπηρεσίες της αντίστοιχα. Σύσταση Εταιρείας Spin Off: Με βάση το ΦΕΚ Α΄ 14 (31.1.2001), οι νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες αναλαμβάνονται από φυσικά και νομικά πρόσωπα που παρήγαγαν εμπορικά εκμεταλλεύσιμες γνώσεις. Η συμμετοχή του Δημοσίου και νομικών προσώπων του δημοσίου τομέα, πλην χρηματοπιστωτικών Οργανισμών, στο μετοχικό κεφάλαιο των επιχειρήσεων αυτών δεν υπερβαίνει το 50%. Επίσης κατά την διαδικασία δημιουργίας spin off εταιρειών πρέπει να υπάρξουν συμφωνίες επιστημονικής και τεχνολογικής συνεργασίας, στις οποίες αναφέρονται οι όροι εκμετάλλευσης των αποτελεσμάτων, παροχής γνώσεων, διάθεσης των εγκαταστάσεων για μετρήσεις κτλ. Οι δικαιούχοι χρηματοδότησης είναι α) φυσικά και νομικά πρόσωπα που διαθέτουν τεχνογνωσία για παραγωγή νέων προϊόντων ή και παροχή υπηρεσιών έντασης γνώσης, β) φορείς παραγωγής γνώσης, γ) επιχειρήσεις που έχουν ιδρύσει οι ανωτέρω με ή χωρίς τη συνδρομή τρίτων , δ) εταιρείες επιστημονικών και τεχνολογικών πάρκων, ε) εταιρίες συμμετοχών επιχειρηματικού κεφαλαίου και άλλοι χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί.

Ευρετήριο Άρθρου